woensdag 15 mei 2013

Zeeproosje

Het is alweer een poosje geleden dat ik iets geschreven heb.Vaak heb je het te druk of je hebt geen zin.

Gisteren na een drukke dag, was ik de hobbykamer aan het op ruimen. Ik vond in een zakje een restje cp zeep ,daar had ik al een bal van gedraaid deze was nog vrij zacht
doordat ik het nog niet had laten drogen en ik gebruik ook veel olijfolie in de zeep en daar blijft het ook wat zachter door.

Meestal maak ik er pareltjes van voor de zeeptaart. Ik was benieuwd of ik er een roos van kon maken.

Zie hier het resultaat en ik ben weer!! trots op mezelf


Met een beetje glimmertjes van Marga, helemaal luxe!!

gr.Lenie

6 opmerkingen:

bycobi zei

Wauw!! Die is gaaf

thebeautycook zei

Wat een prachtige roos Lenie!
Groetjes Inez

Marga zei

Lenie wat een prachtige roos! Jij hebt allemaal die mallen niet nodig,knap hoe je het voor elkaar gekregen hebt! Ja die glittertjes maken het helemaal af, ha,ha. Lieve groet,
Marga

YLA Lifestyle zei

Ha Lenie, wat een schattig roosje heb je gemaakt.
Ik zag trouwens ook je leuke taart
punten, verkoop je die ook in je
webwinkel?
Groetjes
Yvonne

YLA Lifestyle zei

Ha Lenie, leuk je roosje, ziet er schattig uit. Zag trouwens ook je
taartpuntjes op de foto. Verkoop je
die ook in de webwinkel?
Groetjes,
Yvonne

YLA Lifestyle zei

Sorry, 2 keer dezelfde vraag haha.
Ik dacht dat ie niet overgekomen
was....
Gr. Yvonne