vrijdag 19 april 2013

weer vrijdag

Hehe  een rommelig ochtendje weer,met van alles tegelijk bezig je kent het vast wel.
PCtje in de gaten houden en nog even op fb,een zeeprecept in elkaar zetten en natuurlijk meteen het zeepje maken.


Nieuw recept shea butter zeep


Zie ik weer musjes in de tuin ,het vacht van onze cocker spaniel verzamelen. Gelijk maar de cocker even borstelen,hebben ze nog meer voor hun nestje.



Zo leuk om te zien ,hele dotten in de bek.

Bij Avantgarde een nieuwe zeepkleurtje besteld de kleur plume
zelf vind ik het heel mooi


Hier ben ik blij mee.!!

Dit is dus alleen nog maar de ochtend pff !! Ik wordt soms moe van mezelf.
O ja!! Ik heb nog foto's gemaakt.

groetjes Lenie

4 opmerkingen:

Marga zei

Ik herken het Lenie, ha,ha. Och creatieve mensen zitten nooit stil denk ik dan. Jij doet dat ook met het haar, leuk om te zien is dat he? En vooral als je later een nestje ziet of terugvindt met het haar of zoals hier ook de kippenveertjes en de wol. Fijn weekend meid!

YLA Lifestyle zei

Leuk Lenie, de nieuwe kleur paars!
zo blijf je elke keer weer vernieuwen, en dat is nou juist het plezier van een hobby....
Fijn weekend. Gr. Yvonne

YLA Lifestyle zei

Ik wilde net reageren dat ik de paarse hartjes helemaal geweldig vindt! Maar ik zie dat mijn moeder me al voor is geweest haha. Groetjes, Lotte

Tony zei

Ken dat gevoel ook zo goed, niet stil een boek kunnen lezen maar altijd bezig zijn of anders gaan de radertjes in mijn hoofd wel draaien.
Het sheabutterzeepje heb ik mogen proberen en wat is die lekker zeg en de geur helemaal top. De solid parfumhartjes zijn heerlijk en wat ben ik verwend.Dank je wel lieve Lenie.