dinsdag 14 augustus 2012

Een actie van Leentje!

Wat een schitterend weer vandaag!!Voordat ik op koffie visite ga bij een ex collega,
drink ik eerst nog een bakkie koffie thuis.Heerlijk genietend in de tuin.
In de auto was het bloedheet,maar het was rustig op de weg kon dus lekker door tuffen.
Heerlijk daar op het balkon gezeten in de schaduw,het begon al aardig warm te worden.
Het was  reuze gezellig!Lekker even bij kunnen praten.
Op de terug weg besloot ik nog even een winkel in te schieten met allemaal
hebbe dingetjes,ik kreeg het nu wel erg warm!
Dus dan maar lekker naar huis,werd een beetje miselijk van de honger.
Lekker in de tuin gegeten ,was wel een beetje moe!
Na 10 min. zitten had ik het al weer gehad,op dat moment 26 graden in de tuin.
En ja!!!Nu komt het!! Mijn oog valt op de kersenboom,die moet nodig ingekort worden.In de top komen geen kersen meer.
Ik duik de schuur in om de takkenzaag te pakken.En begint hevig te zagen
en na drie takken eraf gezaagd te hebben had ik zoiets van ,waar ben ik nou mee bezig!!!

 26 graden en ik ga met een takkenzaag een boom inkorten in mijn eentje, en dan nog zeggen "wat is het warm"!!




Degene die mij kennen die  zullen zeggen dat is nou echt een actie van leentje!!

1 opmerking:

Marga zei

Ha,ha, wacht maar even tot het najaar is, nu nog genieten Lenie! groetjes,
Marga