zaterdag 14 juli 2012

tweedehands

Wat ben ik toch een bofkont.Ik kan genieten van alles wat er op mijn pad komt.
Mijn Hobby zepen,en mijn tuin,met de laatste verhuizing heb ik een Hortensia meegenomen ,en in deze tuin gepoot.Ik heb wel even getwijfeld,maar geen spijt van gekregen,want ik intussen wordt ik reikelijk  beloond met grote bloemen.Ik heb hem intussen gestekt en er weer 2 planten erbij gekregen.


De fuchsia,ook nu weer getwijfeld en hetzelfde verhaal.Gestekt en er weer een plant bij!Er komen nu bloemen in,dus dat is ook gelukt.En dat kan me zo blij maken!

Kom ik bij mijn dochter,deze heeft in de tuin een armetierige roos staan,en deze moet weg.
Ze mocht hem van mij niet weggooien,en ook dit geval weer in mijn  tuin gepoot.
Eigenlijk heeft het wel even tijd nodig gehad om hem aan de gang te krijgen.
Misschien ook wel mijn schuld hoor,want ik weet echt niet hoe ik moet snoeien,dus misschien wel te ver weg gesnoeid.
Maar al met al ik wordt weer verwend met  gigantische grote heerlijk ruikende rozen.
Zeker 12 x12 cm groot!!



Dan heb ik nog de lelijkste boom uit de buurt in de tuin staan"DE VOGELTJES BOOM"noemen de kinderen  hem.
Al diverse keren plannen gemaakt om hem te kappen, dan kan ik op die plaats lavendel poten.
Steeds als ik denk nu kan het,zie ik weer pa en ma mus met kleintjes,of een gezellig stel tortel duiven,of ma merel die haar grut roept en daarna het hoogste lied zingt
En dan heb ik weer zoiets van,dit kan ik toch  niet maken.Ik vindt het ook best wel lollig als ik in de tuin zit en al dit gebeuren volg.



Maar mijn grootste wens is een Engelse tuin,maar of dat gaat lukken??

1 opmerking:

Marga zei

Wat een prachtige bloemen Lenie! Het verhaal van de boom komt me bekend voor. Wij hebben hier een vijvertje wat we in stand houden alleen omdat er zoveel vogeltjes komen drinken en zich wassen :0)gr.
Marga