vrijdag 5 juli 2013

O ja!!!Dat is waar!!

Ik ben in een lade aan het rommelen en kom daar een rond
zwart verkleurd doosje tegen ,ik kijk er vreemd naar.





 Opeens schiet het me te binnen, dit doosje is van zilver  heb ik ook nog gemaakt bij  cursus edelsmeden. De deksel is bewerkt met hamerslag, om putsen in het deksel te krijgen als versiering, en om het bol te maken.
 
Deze cursus  heb ik 4 jaar gevolgd en hartstikke leuk natuurlijk!!
Mijn hersens kraken om te bedenken wat ik nog meer gemaakt heb.

2 haarspelden van zilver  voor de meisjes een vierkant waar ik hun naam heb uitgezaagd en 
op een clip bevestigd

Oorbellen, die ben ik kwijt

2 Ringen de èèn is een combi van zilver met rood koper,ik ga graag een uitdaging aan en koos toen voor: zilver en rood koper.

 

En de andere is van zilver met een kastje waar een zwarte steen in is bevestigd. De naam van de steen weet ik niet meer.

Wat leuk om hier weer even bij stil te staan!
        
       groetjes Lenie

2 opmerkingen:

bycobi zei

He wat leuk ik heb ook een aantal jaar zo'n cursus gedaan. o.a een ring en een hanger gemaakt en ook nog een ring voor iemand anders van een steen voorzien. was erg leuk om te doen helaas hier op de veluwe de mogelijkheden niet

Marga zei

De zwarte steen is denk ik Onyx. Meid wat mooi, waarom doe je daar niets meer mee? gr.
Marga