woensdag 24 oktober 2012

Appel

Deze zeep heb ik genoemd naar Karel Appel.


Het is een HP zeep,het gemak van HP is dat je het gelijk kan gebruiken,
de zeep is veel dikker dan CP dus de kleuren zijn wat moeilijker te verwerken.
Je gooit hier en daar de gekleurde klodders in de zeep en dan ga je lepelen om de gekleurde zeep te verdelen.
voor de kleuren heb ik rode en groene klei gebruikt.

En ik ben ook nog bezig geweest met mini cupcakes gemaakt in een eigen gemaakt malletje,Ik ben hartstikke trots op mezelf.

Ik kreeg van een medezeper een tip hoe je zelf de mal kunt maken,dus ik ben gelijk gaan de gang gegaan.


zeg nou zelf !! Dit zijn toch schatjes!!

2 opmerkingen:

thebeautycook zei

Mooi hoor! Wat is die mal van de cupcakes goed gelukt!

Groetjes Inez

Marga zei

Dat zijn zeker schatjes! De HP zeep trouwens ook, wat goed dat je die nog zo mooi hebt kunnen kleuren :0) gr.
Marga