woensdag 16 mei 2012

Mijn maatje!!

Dit is Youri!!  Cockerspaniël  van  14 jaar
vorige week moest hij geopereerd worden,op zijn neus zat een wrat van 2 cm.
Omdat ik hem niet meer onder narcose durfde te brengen ,heb ik eerst zalf op kruidenbasis geprobeerd.Maar dat mocht helaas niet helpen,dus toch maar opereren.
Het is gelukkig allemaal prima verlopen,het ziet er weer mooi uit.Youri is mijn maatje
maar wel 1 met een gebruiksaanwijzing.

Toen ik nog werkte moest ik om half 7 opstaan,Youri maakte mij wakker.
Als ik de bel niet hoor,blijft hij net zolang blaffen totdat ik naar de deur ga.
Als ik hem in de avond uitlaat,dan is hij heel waaks.
In een woord een geweldige hond!!

Nu zijn we samen in de VUT,hij maakt me nog om half 7 wakker!!
Wel fijn ik heb een lekkere lange dag,en hij ligt de hele dag in de mand te pitten


1 opmerking:

Marga zei

Wat een snoepje Lenie!